dr Magdalena Iwanowska

psycholożka, wykładowczyni, badaczka, edukatorka medialna, Uniwersytet Gdański

Adiunktka w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji, Instytut Psychologii UG. Specjalistka w zakresie psychologii mediów i edukacji medialnej, prowadzi wykłady i warsztaty z krytycznego odbioru mediów, PR i marketingu. Wcześniej była pracownikiem naukowo-dydaktyczny w Zakładzie Dziennikarstwa i Mediów Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego, zawodowo specjalista ds. komunikacji w trzecim sektorze, absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz psychologii. Pod kierunkiem prof. Anny M. Zawadzkiej przygotowuje pracę doktorską poświęconą związkom między korzystaniem z mediów społecznościowych a dobrostanem dzieci i młodzieży (obszar psychologii mediów). Zaangażowana w działania Stowarzyszenia Dziecko bez Reklamy i Educational Cha(lle)nge. Współpracownik IBnGR do 2017 r.

Na górę
Close