Szahaj Andrzej prof.

Profesor zwyczajny w Instytucie Filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, w latach 2008–2016 dziekan Wydziału Humanistycznego UMK. Członek Komitetu Nauk o Kulturze PAN oraz Komitetu Nauk Filozoficznych PAN. Autor książek: Krytyka, emancypacja, dialog. Jürgen Habermas w poszukiwaniu nowego paradygmatu teorii krytycznej, Warszawa 1990; Ironia i miłość. Neopragmatyzm Richarda Rorty’ego w kontekście sporu o postmodernizm, Wrocław 1996 (II wyd. 2002); Jednostka ...

Wiśniewski Jerzy

Ekspert w dziedzinie edukacji. Współpracuje z Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową. W latach 1990-1995 dyrektor Departamentu ds. Współpracy z Zagranicą MEN. W 1998 roku, kiedy wprowadzono reformę systemu oświaty, pełnił funkcję dyrektora generalnego MEN. W latach 1999-2003 niezależny konsultant w dziedzinie edukacji, szkolenia i administracji publicznej. W tym czasie uczestniczył jako ekspert OECD w przeglądzie systemu edukacji na Litwie oraz roku przewodniczył zespołowi ds. oceny ...

Witucki Maciej

Inżynier, menedżer, prezes Telekomunikacji Polskiej (2006-2013), przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska (od 19 września 2013). Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej. Specjalizował się w logistyce i systemach wspomagania decyzji. Ukończył studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania systemami przemysłowymi w Ecole Centrale w Paryżu. Od 2009 r. członek Rady Dyrektorów Atlantic Council of the United States, czołowego amerykańskiego think tanku, zajmującego ...

Zawadzka Anna Maria prof.

Doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Gdańskiego, kierownik Zakładu Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji UG. Autorka książki „Dlaczego przywiązujemy się do marki”, redaktorka książki „Psychologia zarządzania w organizacji” i współredaktorka książek „Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu. Psychologiczne ścieżki współzależności” i „Psychologia twórczości nowe horyzonty”. Autorka licznych artykułów naukowych m.in. na temat psychologicznych wyznaczników przywiązania do marki oraz wartości i preferencji konsumentów. Prowadzi ...

Raich Mario prof.

Myśliciel przyszłości, umysł pionierski i kreatywny. Jest międzynarodowym doradcą ds. Innowacji. Włada płynnie wieloma językami. Profesor Raich zajmował wysokie stanowiska kierownicze w organizacjach globalnych, takich jak: Xerox, Citigroup czy Zürich Financial Services. Od 1991 do 2001 byl odpowiedzialny za projekt rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Od 1997 roku profesor Raich pełni funkcję przewodniczącego zarządu Learnità Ltd., londyńskiej firmy zajmującej się ...

Sagan Iwona

Prof. Iwona Sagan – Kierownik Zakładu Geografii Społeczno-Ekonomicznej oraz Koordynator Centrum Doskonałości– RECOURSE (Research and Education Centre of Excellence for Urban Socio-Economic Development) na Uniwersytecie Gdańskim. Kierowane przez nią Centrum jest ośrodkiem badań problemów rozwojowych obszarów miejskich oraz samorządowej polityki lokalnej i regionalnej. Prof. Iwona Sagan jest m.in. Członkiem Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN, Komitetu Nauk Geograficznych ...
Na górę
Close