Mówcy

prof. Anna Maria Zawadzka

Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Gdańskiego

Doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Gdańskiego, kierownik Zakładu Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji UG.

Autorka książki „Dlaczego przywiązujemy się do marki”, redaktorka książki „Psychologia zarządzania w organizacji” i współredaktorka książek „Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu. Psychologiczne ścieżki współzależności” i „Psychologia twórczości nowe horyzonty”. Autorka licznych artykułów naukowych m.in. na temat psychologicznych wyznaczników przywiązania do marki oraz wartości i preferencji konsumentów. Prowadzi badania dotyczące samoregulacji w kontekście władzy, konsumpcji i preferowanych wartości oraz ich związku z zadowoleniem z życia. Prezes Stowarzyszenia Dziecko bez Reklamy, Członek Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej i International Association of Research in Economic Psychology. Ukończyła Diploma in Business Administration – South Bank University (Londyn) i Ecole Superieure du Commerce Exterieur (Paryż).

Piotr Zbieranek

socjolog, badacz społeczny, Uniwersytet Gdański

Asystent naukowy na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Doktorant Pomorskiego Centrum Badań nad Kulturą. W latach 2010-2017 pracownik w Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową. Zaangażowany m.in. w realizacje panelów „Wartości i style życia” oraz „Edukacja i wiedza” w projekcie foresightowym „Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie”. Autor publikacji dot. edukacji i kultury m.in. książki "Polski model organizacji typu think tank", Scholar, Warszawa 2011.

Na górę
Close